Nika



Информация за доставка

Всички направени поръчки в www.nika.bg се доставят само в територията на страната.


Условия за Безплатна доставка:

Доставката в сайта на Nika.bg е Безплатна за всички продукти с наличен знак Безплатна Доставка. За всички останали продукти които нямат знак Безплатна Доставка се прилагат цени на куриерска фирма Еконт.

 


 

Срокове за доставка:

- Времето за доставка зависи от поръчаният/поръчаните продукти, като по време на поръчката ще бъдете информирани за точния срок, в който ще получите продукта:

до 1 работен ден - за клиенти в гр. София и поръчки над 150лв.;

до 1-2 работни дни - за продукти налични на склад при наш доставчик извън гр. София;

до 5-10 работни дни - за определени продукти;

- Безплатните доставки за гр. София със срок до 1 раб. ден се извършват в същия ден;

- Доставките на поръчки под 150.00лв (с вкл. ДДС) за гр. София със срок до 1 раб. ден се изпращат в същия ден и съответно се получават на следващия (с изкл. на неделя и официални празници);

- Доставките за страната със срок до 1 раб. ден се изпращат в същия ден и съответно се получават на следващия (с изкл. на неделя и официални празници);

- Всички останали поръчки се изпращат с куриерска фирма Еконт и се доставят в предварително упоменатите срокове, като ще бъдете информирани в деня на изпращането на стоката.

 

* Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 13.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 13.00 часа, се удължава с един работен ден. 
* При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени. Като ще Ви информираме своевременно за това.
* Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата заявка, поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме. В случай че сте платили предварително, ние сме задължени да възстановим платената от Вас сума в срок от 3 работни дни.


ВНИМАНИЕ:


За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да посочите името на получателя и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга.

Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме.


След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката. 
Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.

ВАЖНО! Ако сте платили предварително по банков път или с карта, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.
Свържете се с нас на телефон: 0897 019 057, или ни пишете на имейл: [email protected], за да ни информирате за случая.

 

ВАЖНО! Ако изберете доставка с „Еконт" и метод за плащане "Плати на куриер", „Еконт“ начислява допълнителна такса за наложен платеж, която се добавя към сумата за поръчката ви. За да избегнете заплащането на такса наложен платеж при избор на доставка с „Еконт“, можете да изберете метод на плащане “Банков превод“ или „Плащане с карта“.
Такса „Наложен платеж“ се начислява от „Еконт“, а не от фирма „Ника България“ ЕООД и се заплаща на куриера от Еконт заедно с поръчката Ви.

 

Пример: Поръчвате продукт с безплатна доставка или платена доставка. Избирате доставка с „Еконт“ и Метод на плащане "Плати на куриер". Сумата на доставката ще бъде 0.00 лв. или изичислената по тарифи на "Еконт", но към дължимата сума за поръчката се начислява такса „наложен платеж“. За да не се начислява тази такса, можете да изберете метод на плащане „Банков Превод“ или „Плащане с карта“.


ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ:


Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.nika.bg с изпълнение.


Ако предварително платена стока е изчерпана, оператор на Ника България ЕООД се свързва с клиента и предлага нова дата за доставка или възстановяване на платената от клиента сума в срок от 3 работни дни.